VAATIVAT JA TUNTEITA HERÄTTÄVÄT ASIAKKAAT

Current Status
Not Enrolled
Price
119,99
Get Started

Tämä videovalmennus koostuu neljästä aihekokonaisuudesta:
(1) AGGRESSIO JA VIHAISET IHMISET
(2) RAJATTOMAT JA RÖYHKEÄT IHMISET
(3) TYÖNTEKIJÄN AMMATILLISUUS
(4) SEITSEMÄN ASIAKASESIMERKKIÄ

KENELLE?
Asiakastyöntekijöille – niin ulkoisten kuin organisaation sisäisten asiakkaiden kanssa työskenteleville.

Esihenkilöille, kehittäjille, työnohjaajille. Opetushenkilöstölle,
sosiaali- ja terveydenhuollon työntekijöille, julkishallinnon eri sektorien
työntekijöille, yritysten palveluammattilaisille

MITÄ SAAT?
Saat runsaat 4 tuntia videomateriaalia. Kurssi sisältää kolmetoista videota, joiden
ydinsisällön saat kurssin yhteydessä myös kirjoitettuna. Saat yksittäisiin videoihin
liittyviä pohdinta- tai keskustelutehtäviä, joita tekemällä voit siirtää tiedot
käytäntöön. Jokaisen videon kohdalla selostus mitä opit juuri siitä videosta.
Saat mahdollisuuden suorittaa kurssin todistuksineen kaikkineen. Jos haluat
todistuksen, suorita jokaisen teemakokonaisuuden lopussa oleva koe.
Saat tämän videovalmennuksen pysyvään käyttöösi. Kun aiheista tehdään lisää
videoita, saat ne suoraan sähköpostiisi.
Voit katsoa materiaalia puhelimeltasi tai tietokoneeltasi.

MITÄ TÄMÄ KURSSI MUUTTAA?
Opit pitämään itsestäsi entistä enemmän työntekijänä ja esihenkilönä, koska teet
oikeita asioita ja asiakkaat antavat työstäsi parempaa palautetta.
Opit pitämään itsestäsi entistä enemmän myös yksityishenkilönä ja
perheenjäsenenä, koska vaikeisiin tilanteisiin liittyviä oivalluksia siirtyy myös
yksityiselämäsi taidoiksi.
Ymmärrät aggressiivisuuden ja röyhkeyden entistä paremmin ilmiöinä, jotka
kertovat ihmisen yrittävän selvitä elämässä mutta käyttävän kehnoja keinoja.

Tiedät miten vastata vihaisille ja röyhkeille ihmisille. Sinulle syntyy arjessa käyttökelpoisia
keinoja.
Opit asennoitumaan hyväntahtoisemmin itselläsikin syntyviin ärtyneisiin tunteisiin,
ja tiedät keinoja omien tunteiden hallintaan.

Shopping Cart